VI TILBYDER
HAR DU BRUG FOR HJÆLP TIL ADMINISTRATION ELLER UDLEJNING?
Ved LMR Ejendomsadministration får du hjælp til:
- Daglig ejendomsadministration (huslejeopkrævning via Nets, lejer-kontakt, rykkerskrivelser/påkrav, restancestyring, lejeregulering, opsigelser/ophævelser, flytteopgørelser, indberetning til forsyningsvirksomheder, forbrugsregnskab, lejekontrakter mv.)
- Udlejning (annoncering, fremvisning, ind- og fraflytningssyn)
- Kontrol og betaling af fakturaer og faste udgifter
- Udbetaling af løn til ansatte
- Bogføring og afstemninger
- Klargøring til udarbejdelse af årsregnskab
- Løbende tilsyn med ejendomme, herunder 10-årige vedligeholdelsesplaner samt almindelig service
- Koordinering af håndværkere ved istandsættelse eller renovering/ombygning
- Freelancearbejde – herunder fx udarbejdelse af enkelt lejekontrakt, forbrugsregnskab mv
… og meget mere. Kontakt os gerne for at høre mere.
LMR Ejendomsadministration stræber hele tiden efter at levere personlig service til vores kunder og deres samarbejdspartnere og lejere. Serviceniveauet skal være i top, og det er det hos os.
Du får en skræddersyet og tilpasset administrationsaftale, når du samarbejder med os.
Kontakt os gerne med henblik på et uforpligtende møde omkring dine lejemål.