VI TILBYDER

HAR DU BRUG FOR HJÆLP TIL ADMINISTRATION ELLER UDLEJNING?

Ved LMR Ejendomsadministration får du hjælp til:

  • Daglig ejendomsadministration (huslejeopkrævning via Nets, lejer-kontakt, rykkerskrivelser/påkrav, restancestyring, lejeregulering, opsigelser/ophævelser, flytteopgørelser, indberetning til forsyningsvirksomheder, forbrugsregnskab, lejekontrakter mv.)
  • Udlejning (annoncering, fremvisning, ind- og fraflytningssyn)
  • Kontrol og betaling af fakturaer og faste udgifter
  • Udbetaling af løn til ansatte
  • Bogføring og afstemninger
  • Klargøring til udarbejdelse af årsregnskab
  • Løbende tilsyn med ejendomme, herunder 10-årige vedligeholdelsesplaner samt almindelig service 
  • Koordinering af håndværkere ved istandsættelse eller renovering/ombygning
  • Freelancearbejde – herunder fx udarbejdelse af enkelt lejekontrakt, forbrugsregnskab mv

… og meget mere. Kontakt os gerne for at høre mere. 

LMR Ejendomsadministration stræber hele tiden efter at levere personlig service til vores kunder og deres samarbejdspartnere og lejere. Serviceniveauet skal være i top, og det er det hos os. 

Du får en skræddersyet og tilpasset administrationsaftale, når du samarbejder med os. 

Kontakt os gerne med henblik på et uforpligtende møde omkring dine lejemål.

Luk menu